۱۳۸۷ مرداد ۱۶, چهارشنبه

سفرنامه چهارم : ماجرای club رفتن چند Club نرفته در آتن!

ماجرای club رفتن ما هم خودش ماجرایی بود. تقریبا ساعت 2 نصف شب بود که هوس کردیم بریم بیرون تا ببینیم بالاخره این club که هی میگن چیه. جالب بود که خیابون­ها اون موقع شب هم توش آدم زیاد بود و زیاد احساس تنهایی نمی کردی. بالاخره پرسون پرسون 3 نصف شب به سمت یک club رفتیم. رسیدیم به Club دیدیم ورودیش 10 یورو بود که همین باعث شد که نظرمون عوض بشه و بگیم به درک و ترجیح دادیم بر گردیم تا اینکه دوباره گفتیم بابا تا اینجا که اومدیم بذار ببینیم توی این Club چه خبره! ما که تا به حال club نرفتیم.... وسط همین حرفا بودیم که دو نفر درشو باز کردند و ازش درومدند و صدای دام دام اون تو باعث شد هممون دوباره طلسم بشیم که دیگه قطعی بریم. جاتون خالی رفتیم تو دیدیم هیشکی نیست! رفتیم طبقه پایین دیدیم اونجا هم کسی نیست جز دو تا مرد که روی پای هم نشستن! ما رو بگو از دیدن این صحنه و خالی بودن اونجا حالمون گرفته شد. آی دماغ سوخته! آی دماغ سوخته! بعد هم ما برای تلافی کردن خودمون شروع کردیم لری و دیگر رقص­های محلی رو پیاده کردن اونم تو یه club تو آتن!
اون شب گذشت. حالا که اومدم ایران و اسم اون club رو Search کردم دیدم اون Club مخصوص همجنس بازهای مرد بوده! آخر سوتیه نه؟!
به هر حال ای ایرانی­ها برای رفتن به club در ممالک کفار بخصوص اروپا به دو چیز توجه کنین:
1- 3 نصفه شب روزهای غیرتعطیل هم در آن ممالک کسی Club نمی رود
2- حتما قبل از ورود، مرام نامه آن club را مطالعه کنین
3- حتما برای چک کردن موارد فوق هم ابتدا یک نفر را بفرستید تو که براتون خبر بیاره
اون شب موقع برگشت هم دو سه تا از فاحشه هاشون هم تو خیابون بودند که خیلی آزاد در حال چرخش و مشتری گیری بودند. خیلی دوست داشتم عکسشون رو بگیرم که با مخالفت دوستام منم جلو نرفتم. زیاد وحشی به نظر نمی رسیدند ولی خوب زن خیابونی هیچ جا خوب نیست.....
راستی خوبه بدونین که در یونان قدیم همجنس بازی زن و مرد وجود داشته و ابزارهایی هم برای این مسایل داشته اند و روی کوزه های قدیمیشون عکسای بی ناموسی شامل این موضوعات دارند. عکساشو دارم ولی دیگه شرمنده اونا خیلی بی ناموسیند!