۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

چی بود و چی شد...

چی بود!


چی شد!








سیاستمدارها همیشه می خندند وخوب لباس می پوشند و حرف های قشنگ از خدا و پیغمبر و آبادانی برای مردم می زنند... اما وقتی بازی جدی میشه ببینید که چه جوری شمشیرهاشون آشکارا به خونریزی مشغول میشه...


لینک ها :


۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ریاضیات در اردوگاه احمدی نژاد


وقتی در اردوگاه موسوی در میان شعارها برای خنده می گفتند دو دوتا ده تا! اعتقاد داشتم که تخریب کار درستی نیست ولی حالا خود طرفدارهای احمدی نژاد نوشته اند: 1>3 ! باباجان این که واضحاته که سه بزرگتر از یکه! به خدا من بی تقصیرم! ولی به نظر می رسه که اردوگاه احمدی نژاد واقعا نیاز به مرور ریاضیات از پایه اول ابتدایی داره! البته روش دیگه برای حل این معضل اینه که ما ریاضیاتی رو معرفی کنیم که نگرش ما به هستی رو عوض کنه و در اون نگرش 1 بزرگتر از 3 باشه....

پینوشت: قصد این نوشته تخریب احمدی نژاد نیست(!) و البته منظور نوشته دست اون دختر که بعد از انتخابات سر و کارش با گشت ارشاده، اینه که یک نفر که دکتر احمدی نژاد باشه از سه نفره دیگه که جرثومه های فسادند بزرگتره(!!)..... در نوشته بعدی سعی می کنم کمی در مورد خودمان بنویسم. اینکه چرا همیشه فکر می کنیم " حق با ماست" ، "ما مظلوم واقع شدیم و دیگران ستمگرند"، و اینکه چرا از نظر ما، همیشه "ما بهتریم"....

۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

پذیرش شکست!

نه بابا این نوشته انتخاباتی نیست!!! پذیرش شکست من از حوادثه.....

یادمه موقعی که خونه خریدم چقدر خوشحال بودم که تونستم اونو چند میلیون زیر قیمت بخرم.... اما حالا فهمیدم چه غلطی کردم! می خوام برم و پول ندارم و این یعنی که باید یک سال دیگه در این مرز پر گهر باشم در حالیکه این یک سال گذشته ثانیه به ثانیه اش برام مثل زندان بوده... نه به خاطر اینکه زندانه! یا از گشت ارشاد ناراحتم! نه! به خاطر اینکه تو خیلی چیزها دیگه نمی تونم رشد کنم و تحمل شرایط بدون هیجان و وقت تلف کنی اذیتم می کنه.... هر چه بادا باد! ببینم در این زمان باقیمانده چه میشه کرد....

۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

کمک رفسنجانی به احمدی نژاد

من کلا آدم سیاسی به معنای جر و بحث بی پایان و با حرارت نیستم ولی به شدت پیگیر مسایل سیاسی و اقتصادی هستم و این روزها شاید علاوه بر پیگیری ساعتی اخبار مختلف، ساعت ها در میدان ولیعصر و اطراف به تماشای ملت در بحث های انتخاباتی مشغول بوده ام. اما تماشاچی هستم و نه بازیگر!

از تحلیل رفتارها و حرف ها و دیدن آدم ها و شناختشون بیشتر لذت می برم تا بازی کردن در نقش یک تبلیغاتچی. تازه اونم برای چه کسایی!!! کلا هم درد ایران رو از مردم ایران می دونم و به همین دلیل معتقدم عوض شدن بز سر گله، دردی از این گله تنبل و بی فکر و پوک و بی فرهنگ دوا نمی کنه (البته دور از جون شما خواننده به شدت محترم- اکثر مردم ایران اینگونه اند و نه تمامشان) .... مثلا به این گوسفند (باز هم معذرت!) زیر نگاه کنید که داره پای احمدی نژاد رو به خاطر افشاگری دیشب در مناظره با موسوی می بوسه:


فکر می کنید این آدم با این کار چی تو سرشه و به خاطر چی و چطوری باید اینقدر خودش رو و انسانیت خودش رو زیر پا گذاشته باشه که این کار رو بکنه و آخر سر با این آدم ها که تعدادشان هم کم نیست، ایران به کجا می رسه؟ بله جواب قهقراست! همین وضعیت فعلی لنگ در هوای همه مسایل! نه اسلامی نه کفرآمیز! مغلطه همه چیز و دروغ برای ناکجا و ناچیز!

خوب بحث اصلی: همه نکات مناظره دیشب به کنار، یک نکته به کنار و اون عیان شدن نقش دوباره رفسنجانی در رای آوردن احمدی نژاده. یعنی تبلیغات و کمک غیرمستقیم رفسنجانی به احمدی نژاد! کلا نقطه ضعف مردم ایران آن است که از هاشمی و خانواده اش خوششان نمی آید و البته فکر می کنند که افرادی هستند که همیشه حق آنها را خورده اند و آنها همیشه لایق بیشتر از این بوده اند و موانع نگذاشته اند. همین نکته را احمدی نژاد خوب فهمیده و مدام سعی دارد که خودش را در مقابل هاشمی و طیف او نشان دهد و با این افشاگری های قهرمانانه برای رسوایی خانواده او و طیف همراهش -که البته معلوم نیست در چهار سال گذشته این قهرمان بازی ها و افشاگری ها کجا بودند- سعی کند از این احساس مردم استفاده کرده و برای خود رای جمع کند.

در انتخابات قبلی در مقابل رفسنجانی بود و مردم به لج رفسنجانی و دوران تاریک او رفتند به احمدی نژاد رای دادند. حالا هم که کاندید نیست باز با استفاده از اتهام زدن به فرزندان او و طیف همراهش و قهرمان بازی با درافتادن با این دزدان که حق ایران و ملتش را خورده اند، سعی دارد که در مقابل موسوی برنده شود. به قول یه بنده خدایی احمدی نژاد یادش رفته که رفسنجانی کاندید نیست! اونی که جلوش نشسته موسویه! خداییش اگر رفسنجانی از موسوی حمایت نکرده بود یا اصلا دیگر کاره ای نبود دیشب احمدی نژاد چی افشاگری موثری می خواست انجام بده؟

پینوشت 1: اتهامات وارده به افراد ذکر شده توسط رییس جمهور مکتبی و کاندیدای خدا و پیغمبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب. به من چه؟ مملکت دادگاه دارد. اگر ندارد ملت که دارد. هر کس برود حقش را از این آدم ها بگیرد. چرا نمی گیرید؟

پینوشت 2: عکس زیر وسیله فوق مدرن رییس جمهور را در هنگام ترک صداسیما در جلسه دیشب نشان می دهد. سوال این است که ایشان وسیله بهتری برای ترک پیروزمندانه از صداسیما پیدا نکردند؟ گاری بدم خدمتشون که اثر بیشتری در جلب آراء داشته باشه؟!

لینک ها:
نامه سرگشاده محسن هاشمی به احمدی‌نژاد
نامه تند سيدمهدي شجاعي به احمدي‌نژاد
احمدی‏نژاد ار تبار کاوه آهنگر شد
شاگرد آیت الله جوادی:احمدی نژاد هاله ای از نور را گفت

کاندیدایی که هواپیما و بالگرد اختصاصی دارد!
بانک مرکزی، تورم را 23.6 درصد اعلام کرد
تصاويري از پروژه پرافتخار دولت نهم! قطار شیراز-اصفهان
ناهمخواني 12 آمار احمدي نژاد با آمارهاي رسمي
کروبی گاف احمدی نژاد را رو کردکروبی گاف احمدی نژاد را رو کرد